• Nieuwsbrief SV Beverwijk September 2021

De voorbereiding op het nieuwe seizoen ligt achter ons en inmiddels hebben de drie ploegen van Beverwijk al twee bekerduels achter de rug.

We mochten op het eigen voorbereidingstoernooi al onze huidige maar ook onze nieuwe sponsoren verwelkomen. Bedankt voor jullie steun en warme hart aan SV Beverwijk. We kijken terug op een prachtig voorbereidingstoernooi afgelopen 26 & 28 Augustus met mooi weer en geweldige sfeer!

Ook zijn we verheugd dat tijdens het toernooi Max Mello heeft laten weten dat hij SV Beverwijk een nieuw scorebord schenkt, het ontbrekende scorebord stak iedereen al een lange tijd en terwijl deze nieuwsbrief uitkomt is het nieuwe bord al in productie, geweldig nieuws!!

De elftallen bereiden zich op het veld voor op het komende seizoen maar ook bestuurlijk vlak draait de motor op volle toeren.

Er is een nieuwe monitor aangeschaft die de defecte monitor zal vervangen boven de keuken. Hierop zullen de programma’s, uitslagen, tussenstanden maar ook sponsoring en clubnieuws getoond worden. Ook is er een nieuw kassasysteem aangeschaft wat komende weken geïnstalleerd zal worden, dit maakt het afrekenen voor de barvrijwilliger eenvoudiger en sneller.

Daarnaast probeert het bestuur op allerlei fronten geld te genereren voor de club, denk maar aan de Total spaaractie waar u overigens nog steeds aan mee kan doen, zie https://services.totalenergies.nl/total-club/totalenergies-club-voetbalactie

Ook bij Albert Heijn zijn we aangesloten en kan je doormiddel van je boodschappen te doen ook SV Beverwijk steunen, lees hiervoor meer op onze website. Verder kunnen we melden dat binnenkort eenzelfde actie wordt gelanceerd via Vomar, ook dit zullen wij vermelden op de website.

Graag bedanken we via deze weg ook de familie Herraez voor het doneren van onze nieuwe tafel in de bestuurskamer. We zijn ook blij dat het leden opvalt dat er weer van alles opknapt en dat we weer stappen vooruit zetten.

Voor de agenda, Donderdag 23 September houden we weer de jaarlijkse ledenvergadering in de kantine de Driesprong te SV Beverwijk, aanvang 20:00 uur. Een ieder van harte welkom.

We hebben ook nog diverse vacatures staan binnen de vereniging. Denk aan keuken en bar personeel, maar ook grens en scheidsrechters zijn welkom voor de wedstrijddagen, spreekt één van de functies je aan, we horen graag van je!!

Bestuur SV Beverwijk