• Het nieuwe bestuur zit na hun verkiezing na de laatste jaarvergadering niet stil. Er waait nu een heel andere wind door de vereniging. Men is druk bezig om vele zaken op te pakken. Het bestuur heeft een ABL (actie- en besluitenlijst)  opgesteld waar alle besluiten en werkzaamheden op vermeld staan. Momenteel staan er 23 acties of besluiten op de ABL,waarvan er 8 al afgehandeld zijn. Dit zijn meestal onderwerpen op het bestuurlijk vlak. Dit doen we niet alleen, ook de vrijwilligers worden erbij betrokken. Deze mensen zijn veelal op de vrijdagochtend bezig betreffende onderhoud en andere zaken. Bijvoorbeeld de lijnen trekken op het veld. Dit moeten ze doen met een krijtmachine. Deze loopt op een accu. Omdat de reserve-accu defect was hebben we gelijk een nieuwe accu aangeschaft zodat onze vrijwilligers niet zonder deugdelijk materiaal komen te zitten. Zoals velen waarschijnlijk ook al opgemerkt hebben is het scorebord defect. Deze wordt binnenkort schoongemaakt en gerepareerd, dit wordt nog een hele klus. Verder is men bezig met de sponsoring. We zijn actief bezig nieuwe sponsoren aan de club te verbinden en huidige sponsors voor de club te behouden. Denk aan bordsponsoren maar ook de shirtsponsors. Ook het innen van de contributie gaat voortvarend, fijn dat de meeste leden de ernst inzien van de impact die corona heeft op de club. Tevens is men bezig met het schilderwerk aan de binnen- en buitenkant. Een aantal deuren en de kleedkamers zijn al gedaan en de tribune moet ook nog een likje verf hebben. De CV-ketels hebben de aandacht en tevens de verlichting in het pand. Hierop zijn we aan het berekenen of er mogelijkheden tot besparen zijn. Die mogelijkheid is er gelukkig en hopelijk kunnen we jullie de komende nieuwsbrief enige voortgang melden. Er zijn 2 nieuwe koelkasten voor achter de bar aangeschaft, één daarvan is geschonken door de selectie. De 2 koelkasten zijn vakkundig aangesloten door één van de vrijwilligers.

Helaas door de corona zien we elkaar weinig maar gelukkig gaan de werkzaamheden in en buiten het pand gewoon door. We proberen dat één van de bestuursleden op de vrijdagochtend aanwezig is om met de vrijwilligers e.e.a. door te nemen.

Betreft de elftallen: De elftallen zijn dit seizoen prima van start gegaan. Het 2e en 3e staan bovenaan en het eerste begint zijn draai te vinden. De trainer past goed bij de club en dat zie je terug op het veld. De laatste wedstrijd tegen kampioenskandidaat Stormvogels zag je tegen een sterke tegenstander dat er een verdiend gelijkspel behaald werd.

Beverwijk doet ook weer mee met de Grote Clubactie. Hieraan meedoen kan al voor 3 euro per lot, waarvan 2,40 rechtstreeks in de clubkas terecht komt. Meedoen is heel makkelijk en kan via een paar muisklikken (zie de website www.svbeverwijk.nl).

Het bestuur wil dan ook doormiddel van deze nieuwsbrief dat de leden op de hoogte blijven van wat er binnen de vereniging afspeelt. Wat doen ze, wat gebeurt er. Wij trachten in de toekomst aan het einde van de maand een nieuwsbrief uit te brengen om jullie op de hoogte te houden van de ontwikkelingen.

Met sportieve groet,

Bestuur SV Beverwijk