• Op dinsdag 19 maart 2019 bestond sv Beverwijk precies 100 jaar. Tijdens de jubileumreceptie voor genodigden werd hier uitgebreid bij stilgestaan. Diverse sprekers, waaronder wethouder Haydar Erol, KNVB-vertegenwoordiger Rob van Twuijver, BAV-afgevaardigde Ko Kuin, oud-voorzitter Co Backer, DEM-voorzitter Mark vd Ven, Jong-Hercules-voorzitter Justin de Vries en Beverwijk-vrijwilliger Leo Aardenburg spraken lovende woorden over de 100-jarige. Het geheel werd aan elkaar gepraat door secretaris Menno Kluft die in zijn voorwoord zowel achteruit- als vooruitblikte. Voor de toekomst haalde hij de 3-V's aan: vergroten, verjongen en veranderen. Wat sv Beverwijk betreft moet het op die manier mogelijk zijn om als gezonde vereniging de toekomst verder in te vullen.

De vereniging ontving mooie geschenken, zoals een mooie TV voor in de kantine (geschonken door de activiteitencommissie en de selectie), waardebonnen van Intersport Veldhuis, geld en bloemen. Kortom: de jubilaris werd flink in het zonnetje gezet!

De foto's geven een impressie van de avond.